Regulamin zwrotów

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Regulamin zwrotów jest częścią Regulaminu Sklepu KityRule.pl i określa zasady zwrotu towarów zakupionych w sklepie internetowym prowadzonym przez KATARZYNA RUSINEK - ul. Zielona 32/4, 95-200 Pabianice, NIP: 7311036995, REGON: 472367893

1.2. Katarzyna Rusinek prowadzi działalność gospodarczą pod firmą KityRule, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) i jest administratorem sklepu internetowego dostępnego pod adresem URL https://kityrule.pl.

1.3. Zwroty towarów w sklepie internetowym są realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i europejskiego, w szczególności:

  • Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.);
  • Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.); 1.4. Procedura zwrotów szczegółowo opisana jest w niniejszym regulaminie zwrotów.

II. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

2.1. Zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta, klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania przyczyny.

2.2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym klient lub wskazana przez niego osoba trzecia, inna niż przewoźnik, otrzymała produkt.

2.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient musi poinformować administratora o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie wysłane na adres e-mail: sklep@kityrule.pl lub listownie na adres siedziby sklepu: Zielona 32 p.4, 95-200 Pabianice.

2.4. Produkt zwracany w wyniku odstąpienia od umowy powinien być w stanie nieużywanym, kompletnym i w oryginalnym opakowaniu, chyba że użycie produktu było konieczne w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

III. PROCEDURA ZWROTU

3.1. Aby dokonać zwrotu, klient powinien:

  • Poinformować administratora o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
  • Odesłać towar na adres: Zielona 32 p.4, 95-200 Pabianice, nie później niż 14 dni od dnia poinformowania o decyzji odstąpienia od umowy.

3.2. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient.

3.3. Administrator zwraca wszystkie płatności otrzymane od klienta, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez sklep, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwracanego produktu.

3.4. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez klienta w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.

IV. WYŁĄCZENIA PRAWA ODSTĄPIENIA

4.1. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:

  • W których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczona według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (produkty personalizowane).
  • W których przedmiotem świadczenia jest rzecz, która po dostarczeniu jest nierozłącznie połączona z innymi rzeczami.
  • W których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

V. REKLAMACJE I ZWROTY WADLIWYCH PRODUKTÓW

5.1. W przypadku reklamacji dotyczących wad fizycznych lub prawnych zakupionych produktów, klient ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od dnia otrzymania zamówionego produktu.

5.2. Reklamacje można składać przez formularz reklamacyjny lub listownie na adres siedziby sklepu: Zielona 32 p.4, 95-200 Pabianice.

5.3. Reklamacja powinna zawierać jak najwięcej informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w tym opis wady, datę jej wystąpienia oraz żądanie klienta. Sklep może poprosić o dostarczenie wadliwego produktu w celu jego oceny.

5.4. Administrator zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres e-mail klienta podany przy składaniu reklamacji.

5.5. W przypadku uznania reklamacji, administrator zapewnia naprawę, wymianę wadliwego produktu na nowy lub zwrot pieniędzy, zgodnie z ustaleniami z klientem.

5.6. Koszty zwrotu wadliwego produktu pokrywa administrator.

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

6.1. Niniejszy Regulamin zwrotów wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na stronie internetowej sklepu.

6.2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zwrotów mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

6.3. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży między klientem a administratorem będą rozstrzygane przez sądy właściwe według przepisów o właściwości ogólnej.

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących niniejszego Regulaminu zwrotów, prosimy o kontakt.

Megamenu

Twój koszyk

W koszyku nie ma już żadnych produktów

Zaloguj się